Toimitusehdot

Toimitusehdot ovat voimassa 24.5.2018 alkaen (päivitetty 7.12.2020). Tilamaalla hyväksyt ehdot ja tietosuojapolitiikkamme.

Hinnat

Tuotteiden hinnat on ilmoitettu euroina ja ne sisältävät voimassa olevan Suomen arvonlisäveron 24 %. Oikeudet hinnan muutoksiin pidätetään.

Tilaaminen

Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt henkilö. Tilaus tehdään verkkokaupan kautta, sähköpostitse tai Facebook-sivujen kautta. Asiakas on velvollinen tarkistamaan tilauksensa ennen sen lähettämistä. Tilaus maksetaan ennakkoon verkkopankkitunnuksilla, PayPalilla tai ennakkolaskulla. Laskusta peritään 5 euron suuruinen laskutuslisä.

Saatavuus

Tuotteita on saatavilla verkkokaupassa rajattu määrä. Jos jokin tuote on loppunut varastosta päällekkäisten tilausten takia, otamme asiakkaaseen yhteyttä ensi tilassa. Jos tuotetta ei ole varastossa ja se on nk. jälkitoimitustuote, toimitetaan se asiakkaalle jälkikäteen, heti kun olemme tuotteita saaneet taas varastoomme.

Tilausvahvistus

Asiakkaalle lähetetään asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistus. Asiakas on velvollinen tarkkailemaan sähköpostiaan. Tilausvahvistuksen katsotaan menneen perille, ellei siitä tule virheilmoitusta. Jos asiakas ei saa tilausvahvistusta kahden arkipäivän kuluessa tilauksesta, hänen tulee ottaa yhteyttä verkkokaupan sähköpostiosoitteeseen [email protected].

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Fellow Lasku.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Asiakas saa halutessaan maksaa tilauksen myös laskulla, mutta tällöin laskusta peritään 5 euron suuruinen laskutuslisä. Asiakkaan halutessa maksaa tilauksensa laskulla, tulee hänen ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu ( a) vinkee.fi

Toimitusajat

Varastossa olevat tuotteet pyritään lähettämään asiakkaalle 3-7 arkipäivän kuluessa maksun kirjautumisesta. Postitamme tilauksia vähintään kerran viikossa. Yleensä postituspäivä on tiistai. Ruuhka-aikana ja esimerkiksi joulun alla postitamme tilauksia useamman kerran viikossa. Suomalaisten juhlapyhien aikaan, kuten jouluna ja juhannuksena mekin lomailemme, joten toimitusajat ovat tällöin pidempiä. Muista loma-ajoista ja poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla.

Toimitusajoissa voi olla ajoittain ruuhkaa. Tällöin toimitusajat venyvät normaalia pidemmiksi.

Toimitustavat

Tuotteet toimitetaan asiakkaille pääsääntöisesti Postin kautta. Pienemmät lähetykset tulevat kirjepostilla ja suuremmat lähetykset lähetetään postipaketteina. Tuotteet lähetetään aina edullisimman toimitustavan mukaan, joten tilaus saattaa tulla asiakkaalle eri paketteihin/kirjeisiin/postipusseihin pakattuina.

Toimituskulut

Toimituskulut ovat kuluttajille aina samansuuruiset riippumatta tilauksen koosta. Toimituskulut Suomeen ovat 5,90 € ja muihin maihin 8,90 €.

Toimitus ulkomaille

Toimitamme tuotteitamme myös ulkomaille. Toimituskulut yksityishenkilöille ovat 8,90 euroa riippumatta tilauksen koosta. Pidätämme oikeuden päättää toimituksesta tilauksen saavuttua.

Tyytyväisyystakuu ja palauttaminen

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus pois lukien poistotuotteet. Jos tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta, on se mainittu tuotteen kohdalla. Tuotteiden täytyy olla alkuperäisessä kunnossa ja myyntikelpoisia. Tuotteet katsotaan vastaanotetuksi 3 arkipäivän kuluttua tilauksen lähettämisestä.

Asiakkaan tulee aina ottaa yhteyttä 14 vuorokauden sisään sähköpostitse [email protected] ennen palauttamista. Asiakas saa palauttamista varten erilliset ohjeet. Postiennakolla tehtyjä palautuksia emme lunasta.

Asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat toimituskulut.

Tietosuojaseloste ja tietosuojapolitiikkamme

Yrityksen tietosuojaseloste löytyy täältä: TIETOSUOJASELOSTE. Asiakkaista kerätään erilaisia tietoja niin verkkosivujen kuin tilaustenkin kautta. Tietosuojapolitiikastamme lisää tietosuojaselosteesta.

Riitatilanteet

Yritämme toimia niin, että kaikki osapuolet olisivat tyytyväisiä, emmekä tykkää tapella. Jos kuitenkin käy niin, että saadaan mojova riita tai erimielisyys aikaiseksi, eikä sitä saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn asiakkaan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Ja ihan ensimmäisenä tietysti meihin.